De 4 populairste smaken voor je eerste maand voor €15 €22
HET OOT LIDMAATSCHAP
Altijd gezonde granola in huis
Bespaar 15% op elke bestelling en bepaal zelf wanneer je jouw Oot ontvangt.
EEN LIDMAATSCHAP OP GRANOLA
Hoe werkt dat?
Kies je smaken
Stel je eigen granola-pakket samen of start met het extra voordelige Starterspakket met de populairste smaken van Oot.
Bezorgd in de brievenbus
Vier zakken Oot passen door de brievenbus, thuisblijven is dus niet nodig. Op werkdagen vóór 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden!
Nooit meer zonder ontbijt
Je kunt zelf bepalen wanneer en hoe vaak je Oot Granola wil ontvangen.
Flexibele levering
Te veel granola of ga je op vakantie? Pauzeer, stop of pas je bestelling aan tot een dag voor verzending!
Bestel je granola
Wat anderen zeggen
Ik wil geen andere granola meer!
Ik wil geen andere granola meer! Deze is zo lekker en elke 4 weken krijg ik een nieuwe zending. Goed verpakt, altijd heerlijk knapperig. Het leuke is dat ik mijn abonnement altijd aan kan passen. Zowel de granola soorten in mijn abonnement als de tijd tussen leveringen zijn aan te passen. Zo blijft het altijd precies op maat. Heel blij mee.
Angelie K. | Geverifieerde klant
Fijn product en heel lekker!
Fijn product en heel lekker! Ik vind het zo leuk dat ik tussendoor andere smaken kan uitproberen. Mijn granola wordt altijd mooi op tijd geleverd met een melding dat het er aan komt. Mooi verpakt en in een brievenbusdoos, extra handig omdat ik er niet voor thuis hoef te blijven.
Leah H. | Geverifieerde klant
Heerlijk verse, knapperige granola
Heerlijk verse, knapperige granola in verschillende smaken. Door de kleinere zakjes blijft het afwisselend en vers. Door het abonnement hebben we steeds voldoende in huis. Pauzeren of uitstellen gaat gemakkelijk. We zijn tevreden klanten!
Veerle | Geverifieerde klant
PROBEER OOT
Nu met nog meer voordeel
Het Granola Starterspakket
22,-
15,-
(inclusief bezorging)
Start je lidmaatschap met € 7 extra korting en proef de populairste granola’s van Oot
Op werkdagen vóór 17:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
Op elk moment te pauzeren of annuleren
Tijdige herinnering om je smaken van de volgende levering aan te passen
Pak nu 7,- korting
Veelgestelde vragen
Wat kan ik zelf regelen via Mijn Oot-account?
Als je een lidmaatschap hebt, wordt er automatisch een Mijn Oot-account voor je aangemaakt bij je eerste lidmaatschapsbestelling. Via je Mijn Oot-account kun je je bestelling gemakkelijk aanpassen of je verzendschema en je accountgegevens wijzigen. Denk hier aan het aanpassen van je smaken, je eerstvolgende verzenddatum vervroegen of uitstellen en je lidmaatschap pauzeren of stopzetten. Ook kun je hier je adresgegevens en betaalmethode aanpassen. Alle wijzigingen voor je bestelling kun je tot 1 dag voor de geplande verzenddatum doen.
Hoe pas ik de producten in mijn bestelling aan?
In je Mijn Oot-account zie je de producten staan die in je huidige lidmaatschap zitten. Door op ‘Pas aan’ te klikken kun je producten verwijderen of het aantal aanpassen. Heb je een Starterspakket? Dan kun je hier het Starterspakket verwijderen zodat je daarna de gewenste granola's los kunt toevoegen. Je kunt andere producten toevoegen door onderaan je account te klikken op ‘Product toevoegen’. Als je de hoeveelheid wil aanpassen, kun je na het toevoegen van een nieuw product weer op ‘Pas aan’ klikken.
Wat als ik even geen bestelling wil ontvangen?
Je kunt je eerstvolgende verzending uitstellen naar een dag wanneer het jou wel uitkomt. Als je een langere tijd geen Oot wil ontvangen kun je ook je lidmaatschap voor onbepaalde tijd pauzeren. De optie hiervoor vind je onder het kopje 'accountgegevens' in je Mijn Oot-account. Als iedere 2 of 4 weken te snel voor je is kun je ook je verzendfrequentie aanpassen naar iedere 6 of 8 weken.
Hoe stop ik mijn lidmaatschap?
Je kunt je lidmaatschap stopzetten via je Mijn Oot-account. Onder het kopje 'accountgegevens' kun je je lidmaatschap volledig stopzetten. Als je Oot later toch weer wil ontvangen, kun je je lidmaatschap beter voor onbepaalde tijd pauzeren. Dit doe je ook onder het kopje 'accountgegevens'. Als het pauzeren of stopzetten niet lukt, kun je ons ook altijd een mailtje sturen met je verzoek. Dan regelen wij het voor je!
Hoe betaal ik mijn lidmaatschap?
Bij een lidmaatschap zullen de betalingen van elke levering automatisch worden afgeschreven. Je betaalt per zak, per levering, en dus niet per se een vast bedrag per maand. Zodra een bestelling is aangemaakt wordt het betaalproces automatisch gestart. Een afschrijving duurt 1 tot 3 dagen. Bij je eerste lidmaatschapsbestelling geef je hier toestemming voor. Zo hoef je verder niks te doen, behalve genieten van Oot. De betalingen zullen worden afgeschreven van het rekeningnummer waarmee je je eerste betaling hebt gedaan. Uiteraard kun je dit nog aanpassen via je Mijn Oot-account.
Wat als mijn Oot sneller op is dan verwacht?
Via je Mijn Oot-account kun je je eerstvolgende verzenddatum vervroegen. Zo kom je nooit zonder je gezonde ontbijt te zitten, stel je voor. Je kan hier ook altijd meer granola bestellen of je leverfrequentie aanpassen.